• Lubicie kupować ubrania ciążowe? Dla mnie toż może najbardziej znienawidzona funkcję w ciąży

    Potrzeby Choć kłopot z doborem korzystnego dla ciężarnej ubrania pojawia się właśnie w II trymestrze, gdy będący brzuszek produkuje się coraz szerszy i nieposłusznie „wymyka się" z noszonej odzieży, przy-szłe posiadamy już na początku ciąży postanawiają zrobić rekonesans stanu swojej garderoby. Większość wydobywających się w niej ubrań z powodzeniem będą mogły nosić przez ważniejszą dawkę ciąży, niektóre - nawet do dnia porodu. Na początku przyznają się, by zamaskować nieco ciążowe krągłości, które to przypominają bardziej nadprogramową „oponkę" niż ciążowy brzuszek, później - jeżeli ten wykorzysta kluczowego dla ciąży kształtu - uwypuklą go. Część ubrań lecz będzie poszukiwana na kilkunastomiesięczne zapomnienie. Mowa tu przede każdym o obcisłych, zrobionych ze stałych, nieelastycznych materiałów elementach garderoby, jakie nie będą „ogromny" wraz z rozwijającym się brzuszkiem. Najczęściej są to pożądane przez osoby dżinsy, koszule, a też swoje, eleganckie sukienki lub spódnice kończone na zamek. Choć kupowanie ciążowych ubrań bez wątpienia jest przyjemnością, zdecydowanie ujawniam się za zachowaniem umiaru w ostatnim elemencie. Większość ubrań ciążowych posłuży nam zaledwie kilka, maksymalnie 5 miesięcy, nie chciałabym więc stracić na nie zbyt wiele, i tak chciałabym wyglądać i przewidywać się atrakcyjnie. Poznaj moich 5 ubrań z grupy must-have, które pozwolą dokonać Ci “capsule wardrobe”, czyli ciążową garderobę w pigułce. 1. Jeansy ciążowe To może najczęściej kupowane pierwsze ubranie ciążowe. W ubiegłej ciąży postawiłam na białe jeansy, w których przechodzę do dzisiaj – naprawdę mocno je kocham, że nawet po chce nie mogłam się spośród nimi rozstać. Szary kolor idealnie łączyłem się z całą moją garderobą i jestem bezpieczna, że idealnie wpasuje się jeszcze w Twoją. Szare jeansy to dla mnie coś bardziej poważna odsłona tych granatowych i usuwanych, które dodatkowo uwielbiam. A ważne spodnie, jakie kupowała w niniejszej chce, to rzeczywiście granatowe jeansy. Wiem, że idę w nich do porodu i daleko dłużej, pierwsze jeansy mam już 3 lata! Wybierając ciążowe jeansy, postawiłam na też z niewiarygodnie prostym stanem i materiałowym pasem wykorzystywanym na brzuszek – w mojej opinii spodnie bez tego regionu gorzej się trzymają również nie są takie wygodne, w późniejszym okresie, kiedy nasze bluzki stają się coraz mniejsze sprzyjają też odsłanianiu gołego brzuszka, na co nie każdy ma ochotę. pomyśleć, że przed ciążą, hasło „zakupy”, wywoływało u mnie gęsia skórkę i bliższe bicie serca. Uwielbiałam godzinami przebierać, badać i oczywiście kupować. Różne sytuacje na wieszakach w szafie ekscytowały, a założone wprowadzały w czysty stan. Obecnie nie bardzo mam tu uczucie. Rzeczywistość istnieję w ciąży, i zakupy ubraniowe stawały się dla mnie prawdziwą zmorą. Dlaczego? Wybór między brzydkim a nieładnym Mam wrażenie, że ciężarne to bardzo zapomniana grupa docelowa dla firm ubraniowych. Dlaczego naprawdę daleko się nas olewa? Przecież nadal jesteśmy osobami a mimo brzuszków nadal kochamy modę. Nie niszczy się nam gust – to wy – producenci ubrań ciążowych – nam go ulegacie, proponując strasznie obciachowe ciuchy. Dżinsy z dużymi nogawkami? To było modne 10 lat temu! Tuniki z brokatem czy i bluzki kopertowe? Odpowiednie dla cioć po sześćdziesiątce. Ogrodniczki? Naprawdę uważacie, iż to wszelki must have ciężarnej??? Może właśnie w starych amerykańskich filmach. Dlaczego nam to tworzycie? A po się wszyscy dookoła dziwią, że panie w chce nie pytają o własny kształt i zmierzają w ubraniach swoich gości. Sorry bardzo, jednak czasem ciążę założyć sportową bluzę swojego męża niż tę złą szaroburą sukienkę na szelkach z waszej nowej kolekcji. Męczący spacer po galerii Ciąża wyklucza nas z zamawiania ubrań online. Wszystko trzeba przymierzyć, bo brzuch brzuchowi nierówny. A chcąc nie chcąc, musimy iść godzinami po miastem handlowym, przeciskać się między wąskimi regałami, słabnąć w kolejkach i wyczyniać dziwne akrobacje w przebieralniach. Sama przyjemność! A jeszcze jak trafi do tego temat z pęcherzem, to zakupy są obecnie w ogóle pełne atrakcji. Co jak co, ale rozkład łazienek w mojej galerii handlowej znam jak inną kieszeń. Niczym w gabinecie krzywych luster Nie znam osób, które lubią oglądać się w lustrach artykulator Warszawa  siedzących w wag przymierzalniach. W chce jest również gorzej. Paskudne światło, które wyraźnie podkreśla nasze rozstępy i celulitis. Lustra mające skłonność spłaszczania, jeszcze bardziej nas poszerzają. Za jakimś razem kiedy stoję spośród obecnym domowym 7-miesięcznym brzuchem w przymierzalni, chce mi się płakać. Natomiast wtedy nie nie z początku wzruszenia na sprawa o łączącym się porodzie… Nic nie pasuje Te rozmiary są do kitu. To, że przed chcą była S, nie oznacza, że już sobie wybiorę ciążowe S. Dupa urosła, nogi jakieś takie spuchnięte się przygotowały a nawet największa siła wbicia się w niewielkie spodnie, po której jest usilna próba wciśnięcia mego ciała w nogawkę, daje marne rezultaty. Ja nie wiem, gdzie oni poznają te ciężarne modelki w wymiarze XS, jakie z wizerunkiem przeciętnej ciężarnej niewiele mają wspólnego. Czy rzeczywiście możliwe jest, aby w momencie ciąży urósł jedynie brzuch? A do tegoż taki kształtny, perfekcyjnie okrągły niczym piłka od siatki?

    Lubicie kupować ubrania ciążowe? Dla mnie toż może najbardziej znienawidzona funkcję w ciąży


  • Commentaires

    1
    Jeudi 11 Octobre 2018 à 22:33

    Uważam, ze będąc w ciąży nie ma co sobie żałować dobrego stylu i dobrego samopoczucia, chodząc w workach w których wyglądamy jeszcze bardziej kanciasto. Moim ulubionym sklepem z ciuszkami ciążowymi jest sklep 9fashion, bo maja naprawdę wysokiej jakości materiały a co dla mnie najważniejsze maja duża różnorodność odzieży, począwszy od pidżam kończąc na eleganckich sukienkach.

      • brzuchacz
        Vendredi 19 Octobre 2018 à 09:51

        Fakt 9fashion jest super, ekstra kobiece i wygodne +cuszki są tak uszyte że i po ciązy posłużą więc tym bardziej nie szkoda pieniędzy

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :